Algemene Commerciële Voorwaarden
1. Toepassingsgebied
De onderstaande algemene commerciële voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen die via onze internetwinkel worden gemaakt. Onze internetwinkel richt zich enkel op consumenten.
Een consument is iedere natuurlijke persoon die de juridische transactie heeft gesloten voor doeleinden die niet in een overgrote meerderheid van hun zakelijke of hun onafhankelijke professionele activiteit zijn. De ondernemer is een natuurlijke persoon of rechtspersoon of persoon die in staat is tot juridische activiteiten, een persoonlijk bedrijf dat bij het aangaan van een rechtshandeling handelt binnen de bedrijfsactiviteit of een zelfstandige activiteit die door henzelf wordt uitgeoefend.
2. Partner bij de overeenkomst, het sluiten van de overeenkomst, mogelijkheden tot correctie
De aankoopovereenkomst wordt gesloten door:
AD-NET Adam Meroń
Wodna 12
47200 KEDZIERZYN-KOZLE
POLEN
VAT No. PL7491413234
Handelsregisternummer / REGON : 532241312
Bij het plaatsen van de producten in de internetwinkel doen wij een bindend aanbod om de overeenkomst voor de producten te sluiten. U kunt onze producten in eerste instantie zonder aansprakelijkheid in de winkelwagen plaatsen en de gegevens op elk moment corrigeren voordat u een bindende bestelling plaatst, met behulp van corrigerende activiteiten, voorzien en toegelicht tijdens het plaatsen van de bestelling. De overeenkomst wordt gesloten door op de bestelknop te klikken, waarmee het aanbod van de in de winkelwagen geplaatste goederen wordt bevestigd. Meteen na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een bevestiging via e-mail.
3. Taal van de overeenkomst, het schrijven van de tekst van de overeenkomst
De voertaal voor het sluiten van de overeenkomst is Engels.
We schreven de tekst van de overeenkomst en sturen u de gegevens van de bestelling en onze algemene commerciële voorwaarden in tekstvorm. Om veiligheidsredenen is de tekst van de overeenkomst niet verder beschikbaar via internet.
4. Leveringsvoorwaarden
Naast de opgegeven prijzen van de producten, kunnen de verzendkosten alsnog in rekening worden gebracht. U kunt meer te weten komen over mogelijke verzendkosten in de aanbiedingen.
Wij leveren enkel per verzending. Zelf ophalen van het product is helaas niet mogelijk.
5. Betaling
In de regel beschikt u in onze winkel over de volgende betalingsvoorwaarden:
Betaling vooraf
In het geval dat u het type betaling "vooraf" selecteert, bezorgen wij u de gegevens van de bankrekening in een aparte e-mail en leveren wij u de goederen nadat de betaling is uitgevoerd.
Kredietkaart - PayPro SA - Przelewy24 (Dotpay)
Tijdens het plaatsen van de bestelling geeft u de gegevens van uw kredietkaart op. Na controle van uw identiteit als wettelijke houder van de kaart, wordt de betalingstransactie automatisch uitgevoerd en wordt het bedrag op uw kaart aangerekend.
PayPro SA
ul. Pastelowa 8
60-198 Poznań
Polen
PayPal
Tijdens het bestellen wordt u doorgestuurd naar de website van de internetverkoper PayPal. Om het bedrag van de rekening met PayPal te kunnen betalen, moet u daar geregistreerd zijn, of moet u zich daar eerst registreren, de toegangsgegevens bevestigen en de betalingsopdracht bevestigen. Nadat we de bestelling in de winkel hebben geplaatst, vragen we PayPal om de betalingstransactie te starten. Deze wordt meteen daarna automatisch door PayPal uitgevoerd. Verdere indicaties ontvangt u tijdens het bestelproces.
6. Eigendomsvoorbehoud van het verkochte item
De goederen blijven onze eigendom tot de volledige betaling uitgevoerd werd.
7. Transportschade
Als de goederen geleverd worden met zichtbare transportschade vragen we u dit zo snel mogelijk te melden aan de leverancier en om onmiddellijk contact met ons op te nemen. Vertraging / verwaarlozing van een klacht of contact hebben geen invloed op uw juridische claims en de handhaving ervan, met name op uw garantierechten. U helpt ons echter om uw eigen claims jegens de koerier of een transportverzekering te verkrijgen.
8. Garantie
Verplichte wettelijke aansprakelijkheid voor defecten. Informatie over bestaande aanvullende garanties en hun exacte voorwaarden kunt u altijd vinden op het product en op speciale informatiesites in de internetwinkel.
Klantendienst: bij vragen of klachten kunt u op werkdagen van 9 tot 18 uur de klantendienst contacteren door middel van een e-mail naar EMAIL.
9. Klachten
Eventuele klachten over defecten van in onze winkel aangekochte producten moeten worden ingediend via het klachtenformulier of per e-mail, met vermelding van de details en bijgevoegde fotos die het probleem aantonen.
Vragen met betrekking tot de verwerking van uw bestelling moeten elektronisch gemaakt worden (via het contactformulier of door de bevestiging van de bestelling met een klacht te beantwoorden).
Uw klacht wordt door ons in behandeling genomen binnen de 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van een volledige klacht. Wij zullen u onverwijld op de hoogte stellen van eventuele tekortkomingen in uw klacht. Bij een dergelijke melding sturen wij u informatie over hoe u de tekortkomingen in uw klacht kunt verhelpen.
Wij willen u er ook op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om gebruik te maken van buitengerechtelijke klachtenbehandeling en claims in overeenstemming met de procedure van de Onlinegeschillenbeslechting, ontwikkeld door de Europese Commissie.
10. Geschillen oplossen
De Europese Commissie zorgt voor het platform van Onlinegeschillenbeslechting dat u hier kunt vinden. Wij zijn niet verplicht om deel te nemen aan de procedure van minnelijke geschillenbeslechting.
11. Retourneren / intrekken
U hebt het recht om de overeenkomst binnen de dertig dagen zonder opgave van reden te annuleren. De herroepingstermijn is dertig dagen vanaf de dag waarop u het eigendom van de goederen of een door u aangewezen derde die niet de koerier is, heeft overgenomen.
Om gebruik te maken van het recht om de overeenkomst te annuleren, moet u ons (AD-NET, baby@kleinbaby.nl) op de hoogte stellen van uw beslissing om de overeenkomst te annuleren door middel van uw verklaring (bijvoorbeeld per post, fax of e-mail). U kunt het bijgevoegde formulier voor herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht.
Om de annuleringsdatum te behouden, is het voldoende wanneer u de informatie verstuurt met verwijzing naar het gebruik van het recht om te annuleren voordat de annulering afloopt.
Effecten van intrekken
Als u de overeenkomst annuleert, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, inclusief leveringskosten (exclusief extra kosten als gevolg van het feit dat u een ander type levering heeft gekozen dan de door ons aangeboden goedkoopste levering), onmiddellijk en uiterlijk binnen de veertien dagen na de dag waarop wij de melding van de herroeping van de overeenkomst hebben ontvangen, terugbetalen. Om het geld terug te geven, gebruiken we dezelfde manier als u bij de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij anders met u is overeengekomen; in geen geval worden er kosten in rekening gebracht voor de retourzending. We kunnen de terugbetaling weigeren totdat we de goederen hebben teruggekregen of totdat u het bewijs hebt geleverd dat u de goederen hebt verzonden, al naar gelang wat het vroegst komt.
U moet de goederen onmiddellijk naar ons of naar AD-NET(Wodna 12, 47200 Kedzierzyn-Kozle, Polen) sturen of overdragen, en in elk geval niet later dan veertien dagen vanaf de datum waarop u ons hebt geïnformeerd over het herroepen van de overeenkomst. De datum waarop u de goederen verzendt wordt behouden voordat de termijn van veertien dagen is verstreken. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor uw rekening. In het geval van goederen die door hun aard niet normaal per post kunnen worden verzonden, bedragen de kosten 45 €. U hoeft alleen voor het waardeverlies van de goederen te betalen als dit het gevolg is van een onjuiste behandeling van de goederen, hetgeen kan worden gecontroleerd aan de hand van de aard, eigenschappen en functionaliteiten van de goederen.
Herroepingsformulier
(Als u het contract wilt annuleren, gelieve dit formulier in te vullen en terug te sturen.)
– Aan (Winkelgegevens)
– Ik / Wij (*) herroep(en) hierbij het contract dat door mij / ons (*) is gesloten voor de aankoop van de volgende goederen (*) / het verlenen van de volgende dienst (*)
– Besteld op (*) / ontvangen op (*)
– Naam van de consument (s)
– Adres van de consument (s)
– Handtekening van de consument (s) (alleen voor melding op papier)
– Datum
(*) (*) Verwijderen waar niet van toepassing.